Support & drift 24/7

OMC: Operation and Maintenance Centre

Vi overvåger dine løsninger 24/7/365

Drift og vedligehold af vores landsdækkende fibernet er en kernekompetence hos GlobalConnect. Vi overvåger alle løsninger fra enkelte IP-forbindelser til datacentre og access 24/7/365 fra vores fuldt bemandede OMC i Taastrup. Det gør, at vi kan tilbyde SLAs med en garanteret høj oppetid til alle kunder, som bruger vores infrastruktur.

Overvågningen omfatter:

  • Overvågning fra vores OMC og lynhurtig udrykning, hvis uheldet skulle være ude
  • Høj sikkerhed og striks adgangskontrol på alle fysiske lokationer og datacentre
  • Vagtordning for support og udbedring af fejl 24/7/365
  • Omhyggelig processtyring og kvalitetssikring af vores serviceorganisation generelt

Overvågning 24/7/365

Driftsinformationer:

Ønsker du at modtage mails eller sms ved nedbrud, så tilmeld dig Technet:

Ny bruger? Send os en e-mail og bliv oprettet
Er du allerede tilmeldt? Log på GCTechNet

Support - Outsourcing Services

Web: Outsourcing support
Ring: +45 7015 1526 (tryk 2)

 

Support - alle andre services

Ring: +45 7730 3188
Mail: omc@globalconnect.dk

Skal du oprette eller lave ændringer på DNS-servere?
Send en mail til: hostmaster@globalconnect.dk

 

Bestilling af Access Card

Download og print swipe card receipt form (engelsk)
Download og print swip card receipt form (dansk)

Regler for foto til adgangskort (pdf)
Swipe card image guidelines (pdf)

Download og print oplysningsskema om ansvarlig bestiller af adgang til haller og sites

Kontakt OMC - Drift og support