Support & drift 24/7

OMC: Operation and Maintenance Centre

Vi overvåger dine løsninger 24/7/365

Drift og vedligehold af vores landsdækkende fibernet er en kernekompetence hos GlobalConnect. Vi overvåger alle løsninger fra enkelte IP-forbindelser til datacentre og access 24/7/365 fra vores fuldt bemandede OMC i Taastrup. Det gør, at vi kan tilbyde SLAs med en garanteret høj oppetid til alle kunder, som bruger vores infrastruktur.

Overvågningen omfatter:

  • Overvågning fra vores OMC og lynhurtig udrykning, hvis uheldet skulle være ude
  • Høj sikkerhed og striks adgangskontrol på alle fysiske lokationer og datacentre
  • Vagtordning for support og udbedring af fejl 24/7/365
  • Omhyggelig processtyring og kvalitetssikring af vores serviceorganisation generelt

Overvågning 24/7/365

Driftsinformationer:

Ønsker du at modtage mails eller sms ved nedbrud, så tilmeld dig Technet:

Ny bruger? Send os en e-mail og bliv oprettet
Er du allerede tilmeldt? Log på GCTechNet

Support - Outsourcing Services

Web: Outsourcing support
Ring: +45 7015 1526 (tryk 2)

 

Support - alle andre services

Ring: +45 7730 3188
Mail: omc@globalconnect.dk

Skal du oprette eller lave ændringer på DNS-servere?
Send en mail til: hostmaster@globalconnect.dk

 

Bestilling af Access Card

Download og print swipe card receipt form
Download og print oplysningsskema om ansvarlig bestiller af adgang til haller og sites

Kontakt OMC - Drift og support