Få hurtig hjælp og kom sikkert videre
GlobalConnect hovednummer: +45 77 30 30 00
GlobalConnect Support: +45 77 30 31 88
Selvbetjening for kunder
Kundeportaler
Har du brug for at tjekke dine fakturaer, eller vil du lave ændringer i dine tjenester? Log ind her:
Hovedkontor København:
Havneholmen 6
DK-2450 København SV
Telefon: +45 7730 3000
CVR: 26759722
Support:
GlobalConnects services og produkter
Telefon: +45 7730 3188
GlobalConnects outsourcing-ydelser
Telefon: +45 7015 1526
Lokalkontorer
Stilling:
Niels Bohrs Vej 19
DK-8660 Skanderborg
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101
Odense:
Blangstedgårdsvej 8
DK-5220 Odense SØ
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101
Klagemulighed
Hvis du vil klage til GlobalConnect
Vi arbejder hele tiden på at have det bedst mulige samarbejde med vores kunder. Hvis du alligevel har haft en oplevelse, som du er utilfreds med – fx fordi du synes den er uretfærdig eller mener, at den er ulovlig, kan du klage til os her.
Adgangskort til datacenter
Adgangskortblanket
For at få adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal I være i besiddelse af et adgangskort – dertil skal I ansøge via denne formular.
Foto på adgangskort
Da adgangskort bruges som hjemmel til legitim adgang til GlobalConnects faciliteter, skal der foto på permanente adgangskort – her er en guide til fotos.
Whitelist oversigt
For at sikre, at der er nogle udvalgte personer hos vores kunder eller leverandører, som har ansvaret for at godkende egne medarbejderes adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal vi have en oversigt over disse, ansvarlige personer. Hvis vi ikke har en liste over sådanne personer, kan vi ikke give adgang til faciliteterne. Bemærk, at listen skal fornyes hver gang, at I ændrer i de personer, der skal være ansvarlige for administrationen af jeres adgange til udstyret.
Ansøgning om ledsaget adgang
Hvis I som kunde eller service leverandør ikke har et adgangskort til en medarbejder og adgangen til faciliteterne er et éngangstilfælde, kan I ansøge om en ledsaget adgang til faciliteterne og jeres udstyr, hvor I vil blive ledsaget af én af GlobalConnects medarbejdere. Blanketten skal desuden bruges i forbindelse med en kundes eksterne audit i GlobalConnects faciliteter.
Driftsmeldinger
Opsigelse
Ønsker du at opsige ét eller flere forhold hos GlobalConnect?
Eskalationsprocedurer
Hos GlobalConnect bestræber vi os på at overholde de aftalte frister for levering eller fejlkorrektion. Hvis en tjeneste ikke leveres i overensstemmelse med de aftalte betingelser, kan du som kunde benytte dig af vores eskalationsprocedure.
Operations
Netværk
1st level
OMC – Operation and Maintenance Center
+45 77 30 31 88
omc@globalconnect.dk
2nd level
Group Manager, OMC
+45 25 50 72 67
omc-manager@globalconnect.dk
Data centres
1st level
OMC – Operation and Maintenance Center
+45 77 30 31 88
omc@globalconnect.dk
2nd level
Group Manager, OMC
+45 25 50 72 67
omc-manager@globalconnect.dk
IT-Outsourcing
1st level
Outsourcing Services Support
+45 70 15 15 26
support@globalconnect.dk
Delivery
Network DK
1st level
Project Management
+45 77 30 29 25
escalation@globalconnect.dk
Data centres
1st level
Project Management
+45 77 30 29 25
pm@globalconnect.dk
IT-Outsourcing
1st level
Outsourcing
Project Management
ProjectOS@globalconnect.dk
Billing
All products
1st level
Order & Contract Team
+45 70 20 87 33
cm@globalconnect.dk
Order & Contract
All products
1st level
Order & Contract Team
+45 77 30 29 97
cm@globalconnect.dk
Kontakt os (kun for erhvervskunder)
Send os en besked via kontaktformularen, eller ring til os på +45 7730 3188. Du kan også se dine fakturaer, eller foretage ændringer i dit abonnement via vores kundeportaler.