Velkommen til kundesevice

Her finder du kontaktinfo og selvbetjening for kunder

7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F

Få hurtig hjælp og kom sikkert videre

GlobalConnect hovednummer: +45 77 30 30 00
GlobalConnect Support: +45 77 30 31 88

Selvbetjening for kunder

Har du brug for at tjekke dine fakturaer, eller vil du lave ændringer i dine tjenester? Log ind her:

 

My GlobalConnect

MitNianet

 

Vil du søge om adgang til vores datacentre henvises der til Powerapp:

 

Kundeportal PowerApp 

Hovedkontor København:

Havneholmen 6
DK-2450 København SV
Telefon: +45 7730 3000
CVR: 26759722

Support:

GlobalConnects services og produkter
Telefon: +45 7730 3188

GlobalConnects outsourcing-ydelser
Telefon: +45 7015 1526

Stilling:
Niels Bohrs Vej 19
DK-8660 Skanderborg
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101

Odense:
Blangstedgårdsvej 8
DK-5220 Odense SØ
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101

Hvis du vil klage til GlobalConnect

Vi arbejder hele tiden på at have det bedst mulige samarbejde med vores kunder. Hvis du alligevel har haft en oplevelse, som du er utilfreds med – fx fordi du synes den er uretfærdig eller mener, at den er ulovlig, kan du klage til os her.

Adgangskortblanket 
For at få adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal I være i besiddelse af et adgangskort – dertil skal I ansøge via denne formular.

Hent adgangskortblanket

 

Foto på adgangskort
Da adgangskort bruges som hjemmel til legitim adgang til GlobalConnects faciliteter, skal der foto på permanente adgangskort – her er en guide til fotos.

Hent guide til fotos

 

Whitelist oversigt
For at sikre, at der er nogle udvalgte personer hos vores kunder eller leverandører, som har ansvaret for at godkende egne medarbejderes adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal vi have en oversigt over disse, ansvarlige personer. Hvis vi ikke har en liste over sådanne personer, kan vi ikke give adgang til faciliteterne. Bemærk, at listen skal fornyes hver gang, at I ændrer i de personer, der skal være ansvarlige for administrationen af jeres adgange til udstyret.

Hent whitelist

 

Ansøgning om ledsaget adgang
Hvis I som kunde eller service leverandør ikke har et adgangskort til en medarbejder og adgangen til faciliteterne er et éngangstilfælde, kan I ansøge om en ledsaget adgang til faciliteterne og jeres udstyr, hvor I vil blive ledsaget af én af GlobalConnects medarbejdere. Blanketten skal desuden bruges i forbindelse med en kundes eksterne audit i GlobalConnects faciliteter.

Hent ansøgning

Eskalationsprocedurer

Hos GlobalConnect bestræber vi os på at overholde de aftalte frister for levering eller fejlkorrektion. Hvis en tjeneste ikke leveres i overensstemmelse med de aftalte betingelser, kan du som kunde benytte dig af vores eskalationsprocedure.

1st level
OMC  – Operation and Maintenance Center
+45 77 30 31 88
omc@globalconnect.dk

2nd level
Group Manager, OMC
+45 25 50 72 67
omc-manager@globalconnect.dk

1st level
OMC – Operation and Maintenance Center
+45 77 30 31 88
omc@globalconnect.dk

2nd level
Group Manager, OMC
+45 25 50 72 67
omc-manager@globalconnect.dk

1st level
Outsourcing Services Support
+45 70 15 15 26
support@globalconnect.dk

1st level
Project Management
+45 77 30 29 25
escalation@globalconnect.dk

1st level

Project Management
+45 77 30 29 25
pm@globalconnect.dk

1st level
Outsourcing
Project Management
ProjectOS@globalconnect.dk

1st level
Order & Contract Team
+45 70 20 87 33
cm@globalconnect.dk

1st level
Order & Contract Team
+45 77 30 29 97
cm@globalconnect.dk

Send os en besked via kontaktformularen, eller ring til os på +45 7730 3188. Du kan også se dine fakturaer, eller foretage ændringer i dit abonnement via vores kundeportaler.

Kan din virksomhed få fiber?

Indtast firmanavn eller CVR-nummer og tjek om din virksomhed også kan få alle fordelene ved lynhurtigt fibernet.