Her kan du sende en klage til os

Kontakt os

Vi arbejder hele tiden på at have det bedst mulige samarbejde med vores kunder. Hvis du alligevel har haft en oplevelse, som du er utilfreds med – fx fordi du synes den er uretfærdig eller mener, at den er ulovlig, kan du klage via denne siden.

 

Hvornår kan du klage?

Du kan klage til os når:

  1. Du allerede har været i kontakt med kundeservice, om den sag du vil klage over, via telefon eller e-mail.
  2. Du har modtaget et svar med en endelig beslutning fra kundeservice, som derefter har afsluttet sagen.
  3. Du mener, at vores beslutning i din sag er uretfærdig eller ulovlig.

Hvis du kan svare ja til alle tre punkter, og din sag altså er færdigbehandlet og afsluttet af vores kundeservice, kan du klage via denne kontaktformular

Og ellers er du altid velkommen til at kontakte GlobalConnects kundeservice hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

 

Sådan behandler vi din klage

Vi begynder behandlingen af din klage senest næste arbejdsdag, og kontakter dig hurtigst muligt derefter. Vi bestræber os på at afslutte din klagesag inden for 3 arbejdsdage. Særligt komplekse sager kan tage længere tid, op til 10 arbejdsdage.

 

Hvis din klage bliver afvist af os

Hvis vi efter behandling af din klage afviser den, kan du i op til 10 måneder efter klage til Forbrugerklagenævnet, som er en neutral og uafhængig instans, der skal sikre en rimelig, retfærdig og hurtig behandling af tvister mellem brugere og udbydere af elektroniske kommunikationstjenester.