Voice Recording fra GlobalConnect sætter virksomheder i stand til at dokumentere mundtlige aftaler indgået over telefonen. Voice Recording giver også virksomheder mulighed for at optage og efterfølgende benytte samtaler til undervisningsformål og kvalitetssikring.
Voice Recording bruges af call-centre og større virksomheder i forbindelse med uddannelse, kvalitetssikring og optimering af den telefoniske kundekontakt. Langt de fleste virksomheder vil opleve et løft i kundetilfredsheden, ved at øge fokus på den telefoniske kontaktflade. Data fra optagede samtaler kan med fordel opbevares i GlobalConnects datacentre som en cloud-løsning, men skulle I ønske det, så er det også muligt at opbevare den på jeres egen lokation.
For mange virksomheder er voice recording ikke længere blot en tilvalgt mulighed for at kunne optimere servicen over for kunderne gennem undervisning ud fra optagede samtaler. Dokumentation af samtaler har nemlig indenfor nogle brancher gjort det til en nødvendig service for at kunne fungere på markedet.
Voice Recording bruges i vid udstærkning i den finansielle sektor og forsikringsbranchen.
Med Voice Recording fra GlobalConnect , som value added tillægstjeneste til vores SIP-Trunk-løsning, får I muligheden for at optage og lagre virksomhedens telefonsamtaler.