ZyXEL Communications centraliserer telefoni med SIP Trunk

Sune Larsen, European IT Manager, forklarer hvorfor ZyXEL Communications har valgt at centralisere telefoni i Europa, og hvad virksomheden og medarbejderne har fået ud af det.

Vi stillede Sune følgende spørgsmål:

1.Hvem er ZyXEL Communications?

2.Hvad har I fået leveret af GlobalConnect?

3.Hvordan har centraliseringen af jeres telefoni forløbet?

4.Hvad har centraliseringen betydet for ZyXEL Communications?

5.Har du et godt råd til andre som ønsker at centralisere telefoni?

Video

Sune Larsen, ZyXEL Communications

Nu har vi fået en samlet løsning, [...] så det er langt nemmere for vores medarbejdere rundt i landende at ringe til hinanden [...] og vores support kan begynde at dele kald med hinanden, hvis der er travlt i et land, så vi kan få fordelt opgaven på en fornuftig måde.

ZyXEL Communications Corp., blev grundlagt i 1989 i Taiwan. Virksomheden er blandt de førende leverandører af netværksudstyr til service providers, virksomheder og private.

Nyheder om telefoni

{{tagGroup.GroupName}}
{{col.Date}}

Læs mere...

Hent magasinet Insight. Om it. For ledere.