Copenhagen Future TV Conference 2015

TV er midt i en dramatisk transformationsproces, vi kun lige har set begyndelsen på. TV er hastigt ved at ændre sig, og intet bliver som det var engang. Men hvad sker der så de kommende år? Det har Copenhagen Future TV Conference sat sig for at afdække.

Hvad?

Copenhagen Future TV Conference 2015 er dedikeret til et dybt kig i krystalkuglen for tv-mediets udvikling frem mod 2020. Forandringsprocessen for tv-mediet er af en karakter, vi aldrig før har set, katalyseret af en teknologiudvikling, hvor kombinationen af internet i høj kvalitet, fremkomsten af smartphones og tablets, og computerkraft i nye smarte tv, vender total op og ned på brugervaner og forretningsmodeller.

Hvorfor?

Helt nye forretningsmodeller er på vej frem, og de fortrænger de gamle modeller, hurtigt og dramatisk. Indirekte er det teknologiernes eksponentielle vækst, der ændrer tv-mediet, og direkte giver det sig udtryk i ny brugeradfærd – fordi forbrugerne, hurtigere end set før, tager nye tv-teknologier til sig. Også dem der fungerer i skyggesiden, som f.eks. Popcorn Time. TV-teknologiudviklingen tilbyder slet og ret større fleksibilitet, mere mobilitet, højere grad af målrettet indhold, bedre kvalitet hele vejen rundt, og ofte til lavere priser. Og forbrugerne elsker det.

Hvornår?

Tirsdag 2. juni 2015 ser Copenhagen Future TV Conference 2015 igen ind i fremtiden for tv, og giver deltagerne muligheden for at høre førende lokale og internationale eksperters bud på, hvad der vil ske med tv-mediet de kommende år - hvem bliver taberne og vinderne?

Tirsdag 2. juni kl. 9.00 til 17.00 – sæt kryds i kalenderen, og dyk ned i programmet!

Dem kan du høre

Joris Evers

Vice President, Head of Communications for Europe at Netflix

Med et globalt perspektiv og arbejdserfaring har Joris hjulpet globale brands med at opbygge og genopbygge deres brands. Han har spillet en nøglerolle i udvidelsen af Netflix internationalt.

Colin Dixon

Stifter, nScreenMedia

Colin Dixon skabte nScreenMedia som en resource til den digitale medieindustri som den udvikler sig mod den nye infrastruktur for multi-screen delivery. Colin har et væld af viden om digital TV, Over-the-Top og IPTV.

Keld Reinicke

Tv og Media Executive, DR

Keld Reinicke er en af Danmarks mest erfarne TV-folk, og har medvirket til opstarten af DR2, ZULU, Charlie og siddet adskillige år i chefstolen for det samlede indhold til TV 2’s hovedkanal. I dag arbejder han med strategisk udvikling inden for digitalt indhold, med flere af de største danske og Skandinaviske medievirksomheder.

Claus B. Christensen

Udviklingsdirektør, Zibra Media Group

Claus Bülow Christensen er udviklingsdirektør i Zibra Digital Media Group, stiftet af grundlægger og hovedaktionær i GlobalConnect, Niels Zibrandtsen. Claus arbejder bl.a. med nye produktområder inden for digital mediedistribution.

Nyheder: Streaming TV

{{tagGroup.GroupName}}
{{col.Date}}

Læs mere...

Hent magasinet Insight. Om it. For ledere.